Norrskensnjutning

Spa,maränger och ljus

Kategori: Allmänt

Tulpaner till ER som kommer ihåg att släcka allt denna timme för jorden!!
Själv glömde jag bort det efter en dag boende i köket.Har en kaka i ugnen nu så de lampor mm.som går att släcka är släckt-men inte ugnen och datorn.aj,aj....
Idag har varit en BAKDAG igen(ovanligt?)har hunnit att göra flera marängbottnar,kladdkaka,och en ny tårtbotten på maräng som jag aldrig har gjort,verkar att ha blivit lyckat,hur det smakar får vi höra im.
Sedan var det att ta itu med maten,det blev tur nog tacos eftersom vi fick tre ungdomar till vid bordet så var vi plötsligt 9 stycken!!har även hunnit in på affärer och laddat med påskgodis och drickor inför påsken,det var gode rensat redan.Skulle hinna göra köttbullar oxå men nu är orken slut och spikmattan nära att ta till,även surdegen väntar på att bli utbakad så det lär ju bli en dag till boende i köket!
Gårdagen var helt underbar,nu ska jag berätta vad jag och min man gjorde.
Vi utnyttjade våran julklapp  som vi fått av alla våra gulliga barn och svärsonen.Taxi(av ungdomarna) till Furunäsets SPA-avdelning för att få avnjuta ett Lev Väl Paket.
Vi fick glida in i vita tofflor och vit morgonrock och bland massvis med ljus intog vi champange,kycklingsallad,godis,olika drickor,bastubad,ångbastu,bubbelbad,i en underbar miljö,och allra skönaste upplevelsen av ansiktsbehandling med massage,vet ni hur underbart det var??blandat med allt annat så var detta en sååå underbar julklapp,den var mer än fantastiskt!!
Eftersom vi även hade barnvakt så passade vi på att ha bokat bord på Furuborg, där vi intog en god middag med vin,inte helt fel.Sedan fick vi hämtning hem oxå.
Gissa att vi hade en mysig em,och kväll!!!Tack tusen tack för den mysiga julklappen!!!!

Nu orkar ni inte läsa mer så nu släcker jag ner,KOM I HÅG att ändra klockan till sommartid!!Ställ FRAM klockan.

Mys Lördagen,det ska vi med en film.Pust!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: