Norrskensnjutning

Sommarlängtan

Kategori: Allmänt

Tror ni att jag längtar till sommaren?Att få duka upp utomhus,bjuda in nära och kära på något gott att äta och känna solen värma,oj, så mysigt.
Mysigt hade jag, lilleman och Cleo idag vi tog oss ner till kajen och där träffade vi grannen Åsa med "bara"tre hundar,vi hann med hundsnack och annat snack,alltid kul att surra!
Solen stekte verkligen från blå himmel och fastän det varit minus hela dagen så var det supernice ute idag.Seeeen lunch väntades att intas och sedan var det nästan dax att börja med middag för andra familjemedlemmar......denna mat.......
Jag är faktiskt superorolig för im.har det kommit ett hot från nätet att en ska skjuta ihjäl folk på Strömbackaskolan för att hon/han blivit mobbad av elever och lärare,för att sedan ta sitt eget liv.....Jo,detta händer i Piteå,det är ju horribelt och man blir ju livrädd,ingen kan väl skämta om något sådant??jag vill inte att min son går till skolan imorgon!!!!!!!

Ha en skön kväll,kramar till vi hörs igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: