Norrskensnjutning

Allergisk

Kategori: Allmänt

Den vackra häggen har blommat ut,i blåsten flyger pollen omkring och jag blir galen snart på min allergi,nu får det vara slut med pollen överallt!!!
En trevlig Fredag hade vi iaf.igår,det blev att fara och titta på studenterna i det fina vädret, för både min man och lilleman var ledig,en tur på stan hann vi oxå med och min dotter och hennes son var med oss en sväng.
Det blev slömat ute och senare på kvällen givetvis grillning med bordet fullt av mat och hungriga gäster.Det sköna med sommar är ju att man får extra utrymme med att kunna vara ute-underbart!Våran grill har nog blivit "söndergrillad" så vi klarar nog oss inte iår med den,rackarns typiskt,en grill är ju ett MÅSTE!

Idag är det en trött dag för det blev nattsudd igår,men solen skiner och det inbjuder till rekreation,vilken tur.....

Vi tar och äter Taco ikväll istället,yammi!
Hoppas Lördagen inbjuder till mys samt kvällen med sin midnattssol.
Kramar.

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Ni på andra sidan är riktiga nattsuddare och jag här ligger alltid ute efter 8 och solar om det är sol förstås. hann bara hem från jobbet innan bikinin åkte på;) Kramar från oss med bara fem hundar nu:)

    2010-06-13 | 10:19:19

Kommentera inlägget här: