Norrskensnjutning

Mys på hög nivå

Kategori: Allmänt

Hej därute!!Vill bara meddela att jag lever och vi har det toppen på våran semester.Just nu är vi i den stora staden Göteborg.I går gjorde hela ligan staden med sightseeing och shopping i värmen.Till lunch tog vi oss två kalla öl och till det åt vi tapas.På kvällen grillade vi och mös av värmen.Resten av helgen ska vi på Liseberg och leka av oss.Vi har möts upp under semestern av dottern och hennes familj, så här i Gb.är vi oxå tillsammans,så även här "big family"!!-men det är mysigt.
Nu ligger alla och snarkar i kudden och jag tar mig en morron kaffekopp innan alla vaknar till liv.Efter Götet drar vi till Smögen,där är det vackert värre.Så skriver jag inget mer under ledigheten så hörs vi senare,då ska jag lägga upp bilder.Så ha en underbar sommar var ni än är så hörs vi snart.
Ps! snälla grannen släng en koll på vårt hus,ds.kram,kram.

Sommarkramar.

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Ha nu så himla gott i Göteborg och självklart ser vi till erat hus:)ER Gräsmattan är forfarande kortare än våran än vi har hunnit klipp 2 gånger:)Nu är klockan mycket har kommit hemm från Lars och Fröydis bröllops fest...grymt kul har vi haft. Sköt om er alla , Kramar från oss:)

    2010-07-18 | 03:40:26

Kommentera inlägget här: