Norrskensnjutning

Bra och ha grej??för dom glömska.

Kategori: Allmänt

Sakletaren Doro memory Plus 335.Signalbrickan som återger ett kraftigt blinkande ljus samt ljuder tydligt när avsändaren aktiverar aktuell bricka.

Jamen klockrent! för min del så fungerar det med nyckelskåp eller brickan som vi lägger nycklarna på då man kliver in genom dörren,meeen för somliga (läs min dotter) så fungerar det inte alls.Hon skulle verkligen behöva en sån här grej.För alltid och då menar jag ALLTID då hon ska fara från oss så letar hon bilnyckeln!Ibland får lilleman skulden över gömd nyckel,men oftast är det damen själv som lägger den på olika ställen varje gång hon kommer.
Och hon är yngre än mig,hå hå jaja.
Själv kan jag vara virrig över var jag lagt brillorna,så denna pryl kanske funkar på det oxå?
Man kan ju använda den till att leta ex.handväskan eller mobilen och den säger till då den ska tillbaks i hållaren.Vicka grejjer.

Vad ska ni göra i helgen? För oss blir det att äta tacos-som vanligt-och se Lets Dance och låta brasan spraka,det var oxå en ny serie,Solsidan,om den nu är nåt att se.
Im.ska det bli lite mildare för nu är det myggfritt med endast -25 gr.men solen skiner och det är underbart vackert!
Vi längtar ju att ta på grillerna men annars blir det en kortare utestund och troligen påhälsning av folk.(men när vi har påhälsningsrunda är ingen hemma)!!!!
Kanske tar vi oss ett bad på havsbadet på Söndag och just ja,skotermässan im.lörd på Nolia inte att förglömma.

Så njut helgen om vi inte hörs av och ta vara på dagarna,kramar i massor.

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hoppas ni får en trevlig dag på havsbadet om ni åker så klart. Skulle ju sitta fint att basta ångbastu och sitta några timmar i bubbelpoolen med en kall ÖLLLLLL. Nu kaffe sen ut och skotta....visst är det skoj med all snö vi får;)

    KRAM från mig till dig.

    2010-01-31 | 10:15:29
    Bloggadress: http://pointerliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: