Norrskensnjutning

Vad folk......

Kategori: Allmänt

Jaha,då vill jag meddela att vi har besökt den nya,stora mataffären här i stan-Willys.
Jag sa till min man att vi måste fara i tid för det kommer nog att vara mycket folk och inga parkeringar,OCH jag hade rätt,gissa att han var förvånad över folkhopen och att inga parkeringar gick att få.

Men vi har fått en fräsch butik med underbar grönsaks och fruktdel.
Nog kommer vi att fortsätta att handla där, oxå,vi handlar lite överallt som andan faller på,ibland kan jag köra till Ica i Bergsviken för att få köpa Jokkmokkskorv över charkdisk,och att det är en mysig affär tycker jag.

Vi fick köa ett bra tag igår men det var man ju medveten om.

Ha en skön dag och njut av solen omän det blir inomhus.....

Kamar tills senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: