Norrskensnjutning

Stugan

Kategori: Allmänt

Foto lånat av Jokkmokkguiderna.Hundspann.

Imorgon bär det av,vi har handlat mat och packat hela em. och kvällen,det är mycket som ska med då vi så sällan är i stugan,att fara upp över en vanlig helg blir alldeles för långt och stressigt.
Det verkar bli kallt men inte så kallt som det brukar vara,så det blir nog kanon.
Så nu blir det inga inlägg förrän då vi är tillbaka.Så njut av kommande helgen och många kramar till er från mig.

Tjing tjong.....

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Ha det så skoj och hälsa LAPPLAND;)

    2010-02-04 | 00:42:38
  • Åsa säger:

    Nu vill jag se sen några bilder från Jokkmokk , när jag bara tänker på namnet få jag lappsjuka!

    Men jag hoppas att ni har haft en galen kul helg tillsammans...vissa bara jobbar och jobbar:/ nu ska jag ta och gå i säng så jag orkar sista natten för helgen. Kram och VÄLKOMMEN HEM!!!!!

    2010-02-07 | 09:43:29
    Bloggadress: http://pointerliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: