Norrskensnjutning

Alla Hjärtans Dag

Kategori: Allmänt


Ja, ni glömmer väl inte bort Era nära och kära på Alla Hjärtans Dag?
Ni vet att det lilla värmer,det är tanken som räknas,annars finns här lite tips på presenter eller varför inte göra en god frukost på sängen med hjärtan äggmacka,the eller kaffe,juice,servett och ett tänt ljus,romantiskt värre!Kanske en ros till??
Den röda katten är en vetevärmare likaså den sovande hunden,min vetevärmare skulle jag inte kunna vara utan den är väl använd av alla i familjen,ett Älskling kuddfodral,jättefint.
Till min stora dotter skickade jag hem ett paket med ett Bola smycke,det är ett graviditetssmycke som man ska bära nära magen och sedan kan barnet hålla i det då man ammar,det lugnar eftersom de är en zylofon i kulan,som barnet känner igen från tiden i magen.Till min stora son blev det en skotermössa och till lillebror vet jag inte än, en nalle är inhandlad,sen får vi se,jag tror min man får en frukostbricka på sängen,aldrig fel!!!!

Nu promenad i detta eviga snöande,blurk.......

Kramisar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: