Norrskensnjutning

Pizzväder

Kategori: Allmänt

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en sådan här prydnad på husväggen.
Det finns superfina väggprydnader på Keramix här i Piteå.

Det har varit gode mycket i veckan så bloggandet har fått vara.Hoppas att ni inte har regnat bort i alla fall?
Hann in på stan idag och hittade kläder till alla utom till mig själv,givetvis....Elian ska få en så mysig plysch dress i blått och vittrandigt och lite annat smått och gott,det är SÅÅÅ roligt att handla barn kläder.Min dotter är på Ikea idag så få se vad hon hittat!Nya IKEA katalogen damp ner i postlådan idag så den ska jag läsa ikväll och nya MIO katalogen,tror inte att det finns något man vill ha....gahhhh!!!!
Nuere höst och mina fingrar kliar igen på att få göra något höstprojekt,meen..vi har inga projekt på G!!-ovanligt för att vara oss!!Bara att byta vardagsrumsfönster men det är min mans projekt jag får vara hantlangare.

Ikväll ska vi se Fångarna på Fortet och en brasa i spisen lär det nog bli.
Kramar till er alla från mig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: