Norrskensnjutning

Majblommor och cykel

Kategori: Allmänt

Nu har jag inhandlat oss majblommor.Ibland hinner man inte med innan dom sålts slut.Jag kan väl tycka att dom var bättre,finare förr.Årets blomma går i turkost,grönt med en gul plopp i.
Lilleman är hos en kompis och jag ser dom cykla förbi då och då,jag är faktiskt orolig över denna väg med bilar och bussar och vill helst vara ute då han är ute,men med ökande ålder blir det ju så här,men min skalle sticks ut då och då för att kolla läget.Lilleman älskar att vara ute och alltid kan man ju inte vara det som vuxen fast man  vill,man ser ju oxå till väder och vind om det passar för han att gå ut med en kompis.

När jag var liten fick jag inte ta fram cykeln innan snön hade tinat bort,idag skulle det inte funka att förbjuda att ta fram cykel först då snön tinat bort,då alla får ta fram!

Ikväll blir det Arga Snickarn framför tv.n och en tidig kväll i kudden,så mys kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: