Norrskensnjutning

Utegranen är klädd

Kategori: Allmänt

Nu är granen klädd i belysning,det blev en liten gran i år att ha ute,till advent ska den tändas tillsammans med utetomten.Wow...-sa lilleman då i provtände den.
Idag har vi varit till bekanta och sett deras 4 veckor gamla valpar,gissa små och söta.Dom tultade runt på golvet och slirade sig fram med småbena,urgulliga.
-Jag vill oxå ha sånna,tyckte lilleman.Cleo är ju 6 år och börjar bli för gammal med att bli med valpar,det är bra om tikar får en valpkull för att slippa livmodercanser,det får vi verkligen hoppas att vi slipper,känner jag mig själv rätt så antingen skulle jag haft kvar alla valpar eller varit så noga med köparna att hälften hade nog varit nog.

Nu vill Cleo ha lite bollbus så det ska det bli,ha en skön kväll./ UlrikaHallonsmootie,något för kvällen kanske?blev sugen då jag såg denna bild! Yammie!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: