Norrskensnjutning

Regnar...blurk...

Kategori: Allmänt

Vart tog det vackra vädret vägen? regn i november-ingen höjdare,tyvärr rår man inte över vädrets makter, då
skulle jag genast ta bort detta väder.

Fortfarande inga bilder, vi har racklat hela dagen och min dotter har jag inte träffat idag vilket känns märkligt
då vi ses flera gånger på en dag.

Vi har ialla fall förberett ute med att linda belysning runt vår flaggstång, det blir supermysigt då vi tänder
det närmare advent.
Har varit hos en bekant idag och då pratade vi ljuslyktor och ljusstakar,jag ÄLSKAR ljuslyktor och skulle kunna ha nya varje vecka.Just nu är jag sugen på en kandelaber med flera ljus och hög ska den vara, tur att tomten
kommer snart så man kan skriva den på önskelistan.......hrm....

I mörkrets tider är det ju faktiskt underbart med tända ljus vi är storförbrukare av värmeljus eftersom vi tänder massvis med ljus varje kväll, det är ju så rofyllt och mysigt.
Euroshoppers värmeljus fungerar bra då IKEAs ljus tagit slut annars tycker jag dom är bra,prisklasserna på dessa båda ljus är kanon.Det är fyra timmars brinntid.

Mycket kan ju förändras med nya färger på dom långa ljusen i stakar,det finns ju en del färger att välja på.
Dom ljusen brukar jag inhandla på Indiska, men finns lite överallt, dom är lite tjockare och ser lite gammeldax ut.

Glöm inte att släcka ljusen-även värmeljusen!

Kramar Ulrika.

Kommentarer

  • Emilia säger:

    kan komma å färga ditt hår imorgon nu då jag har bil :-)nu ska jag natta daniel. godnatt, kram!

    2009-11-15 | 23:43:50

Kommentera inlägget här: