Norrskensnjutning

Någongång ska vara den första...

Kategori: Allmänt

ja, det är faktiskt premiär för mig att blogga, det ska bli riktigt spännande att få skriva ner och visa med bilder mitt stora intresse i livet-INREDNING,HUS,FÄRG- ja, allt som har med hus att göra.Har en stor erfarenhet v.g renovering,husköp,färgsättning,mmmm.

Jag är en levnadsglad "kvinna" 40+ men uppe i huvudet är jag yngre, är gift och har 3 barn därav en sladdis, en hund-Bischon Frise- och bor i ett hus. Mitt huvud går alltid varmt v.g inredning, möblering och omändring, jag har alltid så mycket med ideer som ploppar upp hela tiden  tur att min man har vanan inne vi komletterar varann-han kan byggnadsbiten och jag har oftast ideerna, men jag hjälper oxå till så det så!!

Kul att just du vill följa mej i mitt bloggande om mitt stora intresse- här kan du få tips och ideer,bilder och fråga mig om renovering,färger,inredning och mycket annat ögongodis som förgyller livet, mycket kan göras för en billig penning bara ideerna finns.Så VARMT  VÄLKOMMEN!!

TILLS VI HÖRS/ ULRIKA.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: