Norrskensnjutning

För det är Lördag morron.....

Kategori: Allmänt

Och mitt huvud känns så tungt......(det är ur en låt) men det stämmer oxå in på mig idag
för det verkar som om det är rundgång hemma hos oss med förkylning och denna eländiga hosta
som aldrig vill ge med sig.Hoppas på bättring snart.
Blev inga inlägg igår med text eller bilder, men kanske i helgen  i alla fall.

Brukar ni se Simon och Thomas program på tv? dom far till Sveriges fulaste hem och gör om.En del är verkligen
inte brydd hur dom bor, jag menar man behöver inte ha det senast i inredning,men plocka bort grejer eftersom
åren går och inte ha framme allt som man samlar på sej under en livstid.
Tänk att städa och dammtorka alla prylar,jag tycker att ju mer åren går destomer plockar jag bort grejer.
Vi har framme det vi tycker om och som vi trivs med,det spelar ingen roll vad det är trivs vi inte med saken
så tar vi bort den,är lite Feng Shui inspirerad.
Inte för avskalat men med saker vi tycker om det ger energi, jag tycker det är viktigt med ett hem som man
trivs i eftersom mycket tid tillbringas där.

Sedan har jag ju önskningar som många andra om hur man vill bo och ha det,men det får förbli önskningar!
Just nu känner jag mig tillfredställd.

Ta vara på ljuset och gå ut -det ska jag göra nu.
Ha en riktigt sköön Lördag!!!

Kramar Ulrika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: