Norrskensnjutning

Adventstider

Kategori: Allmänt

Nu nalkas advent,idag ska jag ut i bodan och hämta in pyntet,julpyntet blir oxå mindre med åren,jag har framme det jag tycker om,och givetvis det lilleman vill ha framme i rummet.Julgranen kläs senare.I år är Blossa glöggen orange med clementine smak,ska bli spännande att prova.Det finns ju så många smaker i glögg så man blir lite vilsen vad man ska prova jag kan ju tycka att den gamla vanliga röda glöggen är godast med sin kryddning och juligast.Ni har väl provat pepparkakor till med ädelost på?supergott.
Jag och lilleman ska ta ett pepparkaksbak längre fram så det blir juldoft i huset.Nu ska jag leta reda på julgardiner,vi har inte så många fönster med gardiner för vi har lamellgardiner i dom stora fönstrena,sååå skönt med mindre strykning.

Ha en underbar dag./Ulrika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: