Norrskensnjutning

ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL

Kategori: Allmänt

Jajamen,dan före dopparedan,hoppas att ni därute har stressat klart?Jag har strykt kläder idag,fått håret omfärgat av min dotter,slagit in de sista julklapparna,städat av en raggarstädning så jag är beredd!!!!!

Ikväll ska vi ha uppesittarkväll med ungdomarna, vi ska spela bingolotto(inte bara för oss gamlingar)och mysa,skinkan ska få griljeras då,så blir det smakprov senare.
Min man jobbar ännu så efter det ska vi och gratta barnens farmor och fika gofika,ska bli såååå gott!!!!!!!
Nya inlägg ska jag skriva efter julen för nu är vi JULLEDIGA! Så ha en riktigt skön JUl och sätt ut gröt till tomten.
Och till  Åsa -Ja, det är nog vi på bilden,söta värre!Fniss......

God Jul kramar från mig till er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: