Norrskensnjutning

Usch och fy..........och en massa blääää.........

Kategori: Allmänt

Hej fina ni:) Det blir långt emellan mina inlägg,det händer mycket just nu och min ork är rejält på minus.Jag är ingen som helst diggare av denna månad.Tycker att mörkret är jättejobbigt och jag längtar efter sol och värme.Inte ens en brasa eller en massa ljus gör nytta och utanför fönstret trillar snön från öppen himmel.Nej.....jag vill INTE tänka på julen heller.Både jag och sonen hostar och har halv fart,usch!
Ikväll skulle jag på Happy Homes Trendkväll där Jon Eliasson ska inspirera och föreläsa,det är mysigt,men orken och höftvärken ställer till det,denna fibro....jag bara h a t a r den..........
Nåja lågtryck nu i kropp och knopp och deppigt inlägg men i bland kan det vara skönt att ventilera,det är jag superdålig på!!!!!!!
Långt emellan inläggen....ni vet att jag finns här,men inte just nu.... så ofta........
Lånad bild på denna underbart vackra krans,jag älskar kransar.
Ni är bäst,kram på er!

Kommentarer

  • mickis säger:

    Hopps du & sonen kryar på er & att du snart får lite extra energi... Kanske av ett besök hos/av goda vänner.. Det kann pigga upp :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    2012-11-09 | 09:19:21
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: