Norrskensnjutning

Ätbar mumie

Kategori: Allmänt

Buuuuuuh....snart är det Haloween,tiden går verkligen fort fram.I går blev det bio för lilla familjen.
Vi såg Lasse Majas detektivbyrå,åt en stoooor pocorn balja och varma chips och det var hur mysigt som helst.
 
Dottern och barnbarnen kom förbi och fick i sig en sen middag med oss,när karln hennes for till Kiruna för 12 dagars arbete.
Min morgonprommis är gjord i vackert väder där isen på sjön tar täcket på sig mer och mer,kaffet urdrucket och en tvätt startad.
Min vecka lär nog bli väldigt stressig med en massa tider att passa och det är verkligen inte alls bra för min kropp.Bilen ska fixas,taket i toaletten ska målas,det ska fuktmätas mer,träningar för sonen,klipptid för lilla moi.
Andas och ta en sak i sänder är min strategi........
 
Bilden är lånad från nätet,det är en ätbar tårta/.jag tycker den var superfrän:)
 
Ikväll blir det the,halv åtta hos mig och,drömkåken.
Ha en fin Måndag:)
 
 
 
 

Kommentarer

  • mickis säger:

    superfrän tårta :-)

    Ja ta nu en sak i taget & bena upp det så känns veckan lättare ::-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    2013-10-21 | 22:03:25
    Bloggadress: http://meramickis.blogspot.se
  • Maria säger:

    Vilken rolig tårta. Ett riktigt hantverk.
    Det var full rulle hos dig. Jag tycker också att det är stressande när det blir för mycket samtidigt.
    Ta det lugnt och vila också.
    Kram ♥

    2013-10-23 | 18:54:02
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: