Norrskensnjutning

Sängen lockar

Kategori: Allmänt

I dag är riktigt en sådan dag där jag läääängtar att få krypa ner i sängen.Det är kall blåst och min kropp värker............men ännu är dagen inte slut.
Det ska bli våfflor till middag,det har sonen bestämt och sedan blir det sista innebandy träningen för denna säsong.
Har plockat fram längdåknings skidorna igen för i morgon hade dom tema dag på skolan,så hoppas solen kommer fram tills i morgon:)
Dottern fick sig lunch idag och Cleo en långprommis.Nu ska jag lägga mig på spikmattan så jag orkar kvällen.Lev och må och mjuka kramar på er.(Lånad bild).

Kommentarer

  • Maria säger:

    Ja....undra hur många timmar i veckan jag tillbringar i sängen....:(
    Våfflor låter gott.
    Spikmatta har jag också,men det var ett tag sen jag använde den. Ska nog ta fram den , det brukar lindra för stunden.
    Nu tv, Halv åtta hos mig :)
    Ha det bra.
    Kram ♥

    2013-03-19 | 19:31:26
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    ja fy vad kallt det har varit idag.. det är så rått så det går genom märg och ben och isande nordanvind....

    hoppas ni fick en bra innebandyträning och att du nu ligger och njuter av en varm säng :-)

    Kram

    2013-03-19 | 20:54:39
    Bloggadress: http://meramickis.blogspot.se

Kommentera inlägget här: