Norrskensnjutning

Vårblommor

Kategori: Allmänt



Hej Torsdag!
Hoppas eran dag har startat bra?Här har vi plus grader och takdropp och man känner våren spritter i kroppen.
Nu är en bra tid att plantera lökar för plantering till våren,försommaren.Tänk vilken lycka då man ser efter husväggen blommor som sakta sträcker sig ur jorden!Jag blir så glad bara av att se maskrosorna ploppa upp...hi..hi..

Bilderna är lånade förutom den med rosorna som jag fick i sommar då vi hade grillning för vänner,vi satt ute till långt på natten utan att frysa,det händer allt för sällan.Me like:)

Tulpaner kan man njuta av ett tag till sedan börjar andra blommor komma till butikerna,men tulpaner finns ju snart året om men på våren är dom ett måste:) att pryda bordet med.

Idag kommer mannen hem och handling står på schemat,promenaden är gjord,den blev lång men i sakta" mak" för min höft och ena knäet värkte.

Förlåt om mina kommentarer hos er uteblir ibland,men jag hinner inte med alla som det ser ut nu.Men plötsligt så händer det........

Kram på er och tänk vackra tankar:)

Kommentarer

  • mickis säger:

    Vilka fina bilder.. Den med krokusarna, pärlhyacinter & påskliljorna var ju jättefin :-) Sån vill jag ha ;-)



    Hoppas du har en riktigt fin fredag!

    Kram♥

    2012-03-02 | 16:19:47
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • jejje säger:

    underbara bilder,härligt med våren:))tack för titten hos mig.ha en underbar helg/kramar jejje

    2012-03-02 | 17:38:56
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Maria säger:

    Blommor är något som piggar upp en .

    Jag älskar tulpaner . Köper en bukett nästan varje vecka . Just nu har jag två , fick en av min mamma i går och hade köpt en själv också .

    Ha en fin kväll ♥

    Kram ♥

    2012-03-02 | 19:34:12
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: