Norrskensnjutning

Uppåt väggarna

Kategori: Allmänt

Freeeedaaag!!!!!

Härligt,eller hur....heeelaaa helgen framför oss,hur underbart är inte det??

Att man kan hänga krukor på spalje vet ju alla men jag tycker att bilderna från Countryliving talar sitt klara språk-man kan plantera blommor uppåt väggarna.
Lådan med sucklanter(tror jag det stavas)är ju hur fin som helst,som en tavla mot uteväggen.Ett bra tips om man har trång ute,hi..hi..

Göra avtryck av blommor är ju ett annat tips,vackra blommor och en vackert blå färg,sätter sitt avtryck på tyget.
Fint och enkelt....


Inatt kom jag ihåg att jag har lovat er massor av bilder,men det är bara så att jag inte kommer ihåg under helgen att fixa med dom från mannens sida,men...men....

En annan sak som jag glömt att skriva om är hur det hände med lägenheten vi fick-Vi funderade hit och dit,för och nackdelar och hej och hå.Vi kom ialla fall framtill att vi tar den inte utan avvaktar ett annat boende.
Ja,vi ska sälja huset bra den där perfekta lägenheten dyker upp för oss.Den vi hade fått var superfin och mysig men tyvärr ingen innergård och sonen som är van att fara ut och leka och cykla,vi kände att det blir för begränsat,så....vi avvaktar.

Det är bara det att när tankarna om att byta boende dykt upp så vill man göra det NU!!!!!!!Suck...

Nu ska jag ta tag i dagen och den ska börjas ute med en promenad med Cleo.Räkor blir det oxå under helgen,är så sugen på det, och en massa mys.
Ha en underbart fin och" vårig" helg bloggisar,kram på er ni är bäst :)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Kul bild med suckulenterna på väggen .

    Säkert kommer den rätta lägenheten att dyka upp , det är nog klokt att vänta tills det känns helt rätt för så kul är det ju inte att flytta .

    Ha en fin helg ♥

    Kram ♥

    2012-03-23 | 14:56:40
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: