Norrskensnjutning

Tordags mys.......mmmmm.......

Kategori: Allmänt



Hej Torsdag!
Ni som såg Sveriges Mästerkock i går-visst blir man inspirerad?dom är ju för duktiga.

Jag hann en sväng i går em.på stan och gissa vad som hade börjat plockats fram??Jo....PÅSK grejer.Jag var verkligen tvungen att räkna efter hur länge det är till Påsk.
Lite väl tidigt,kan jag tycka,men vips är vi där.Vi pyntar inte alls mycket,främst ute med ris och fjädrar och givetvis en massa pyssel oftast i stugan,såååå mysigt.Godisägg är ju oxå ett måste,eller hur?

Idag är sonen på skolan och det ska tränas på längden inför im.då Lilla Vasaloppet går av stapeln,spännande.....
Hans astma hänger kvar men han får ta det lite lungt i alla fall.
Jag och mannen ska passa på och luncha på stan,myyyyssss....... och göra ärenden inför hans jobb och andra måsten.Bl.a kolla upp vart min mobil tagit vägen,den har varit på lagning to longe,fnys!!!

Fredag im.och helgen hoppas jag bjuder på finväder så att vi får njuta i slalombacken.Vad ska ni göra i helgen?

Ha en fab.dag.

Fina bilder från Tasteline.

Kommentarer

  • jejje säger:

    kul med påskpynt:))jag vill ha lite ris & lite kycklingar.I bagarstugan har jag lite ägg:))



    Hoppas vasaloppet gick bra för sonen.kramar

    2012-03-15 | 15:16:16
    Bloggadress: http://[email protected]
  • mickis säger:

    Här blir det heller aldrig överdrivet mycket påskpynt... Men som sagt godisägg får man jau ha :-)



    Hoppas det blir fint väder i helgen :-)



    Vad mysigt att luncha på stan med mannen.. "kvalitetstid" :-)



    Ha en fin kväll!

    Kram

    2012-03-15 | 22:49:42
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: