Norrskensnjutning

Vinterträdgården byts ut till palmer

Kategori: Allmänt



Idag blir det en shoppingdag för inhandling av diverse grejer till resan.
Det blir apoteket,badshorts till lilleman,bikini, mm.mm.

Det är inte bara att ta sitt pick och pack och fara iväg när man ska på en resa,alltid något skall handlas.

Jag köpte två nya resväskor till mig och sonen för dom vi har är så stora,så det blev mindre varianter.

Dottern och hennes familj är oxå på en runda för allt fix till sin resa.

Sonen har ingen feber men det jobbiga hostan har landat och därmed oxå astma,tur att vi har en apparat som han kan andas i vid besvärligare astma.

Sonens flickväns operation blev jobbig,hon fick inopererad en skena efter nyckelbenet,så nu råder lugn i ca.4-6 veckor.

Nu ska jag kasta mig i duschen och bege mig så njut av Fredagen och ha en underbar kväll,kraaaaam!!!!!

Kommentarer

  • Stina säger:

    Vad härligt att få ut och resa.:-) Stina

    2012-01-20 | 13:05:27
    Bloggadress: http://hemmapalandet.blogspot.com
  • mickis säger:

    Härligt att få byta ut vintervädret till sommar & solsken.

    Jobbigt för sonen.. Jag vet hur det är för vår son har oxå astma & han får alltid jobbig & långdragen hosta när han är förkyld...



    Ha en härlig fredag!

    Kram

    2012-01-20 | 14:27:36
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Maria säger:

    Låter skönt att få åka till värmen . När är det dags ?

    Det är jobbigt för din son med astman , hoppas det går över snabbt .

    Ha en fin kväll ♥

    Kram ♥

    2012-01-20 | 18:42:35
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: