Norrskensnjutning

Romatik i lila och Mikaela Willers keramik

Kategori: Allmänt

Hej Onsdag!
Jag var då tvungen att titta efter om det verkligen redan var Onsdag,jodå,det stämmde!!
Idag är min dag blurk....jag får mig för gårdagens bestyr minsann.....kan sitta vid datorn en stund men har såååån  värk i ett knä,höfterna och helt slut i kroppen.Har vilat en stund efter jag hade skjutsat Ph.till skolan och prommat Cleo.Jag är så dålig på det,jag bara kör på,fy mej!!

Men jag hittade på Leva & Bo-Romantik i lila,hi..hi..härliga bilder,inte sant?Har inte hört något mer om sonens flickas skadade nyckelben,för det skulle ev. bli op.idag i Sunderbyn,eller då im.Dom skulle ringa på morgonen isf.
Skjutsade barnbarnet till dagis idag så jag hann få mej pussar och en leksaksskoter blev kvar i bilen,han älskar att åka skoter och åker i stort sett varje dag en sväng med sin pappa,sötungen.

Keramik har ju alltid kommit och gått genom åren,men nu vill jag verkligen ha Mikaela Willers keramik och helst ljusstakarna i barockstil,så fiiina.....Hon har även krukor,porslin och från hennes hemsida kommer dom bilderna.

Brr..vad jag fryser,måste nog ta och göra upp en eld och ta mej en till kaffetår:)Njut av ljuset,kramizar!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vilket fint porslin .

    Ljusstakarna är så snygga .

    Det är svårt att hitta den rätta balansen för vad man orkar , ofta "går man över gränsen" och får igen det efteråt med mer värk .

    Kram ♥

    2012-01-11 | 18:28:02
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: