Norrskensnjutning

Lägenhets önskan

Kategori: Allmänt



Hej Onsdag!

Oj,oj,oj vad det är vackert ute idag.Ljust och vitt krispigt och ca.-8 gr.

Natten har varit som vanligt,dåligt med sömn men med extra dåligt med sömn.Sonen fick feber i går kväll och har verkligen sovit oroligt i natt,förståerligt...lillstackarn.

Idag bjuder jag er på underbara bilder från ett Danskt boende ur Bo Bedre.En sån här lägenhet vill jag drömma om att ha då vi ska bo i lägenhet:)Det är ljust och åter ljust,uteplatsen älskar jag,ser ni den underbart gigantiska utelampan??På väggen har dom satt upp spots som man kan rikta hur man vill ha ljuset,längre bort efter väggen ser ni tv.n,den är infälld i väggen.
Spiraltrappan är en annan favorit,så fiiiin......me like.......

Dom härliga skjutdörrarna släpper in ljus och vind på ett underbart sätt.

Nu ska jag ta tag i dagen,har börjat med två muggar kaffe,kram på er:)

Kommentarer

  • mickis säger:

    En sån lägenhet kan jag oxå tänka mig att skriva kontrakt på :-)



    Stackars lillkillen, hoppas han snart blir bättre :-)



    Ha en riktigt fin dag!

    Kram

    2012-01-18 | 12:38:03
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Maria säger:

    Det var en tjusig lägenhet . Inte dumt med en sån ;)

    Otur att sonen blivit sjuk . Hoppas han piggnar till fort .

    Kram ♥

    2012-01-18 | 19:07:50
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • Emilia säger:

    ja såndär skulle man fått tag på :D dyr säkert!

    2012-01-18 | 21:28:14

Kommentera inlägget här: