Norrskensnjutning

Semlor och fyllda dagar

Kategori: Allmänt

fHejsan!!!

Har ni fått er någon semla idag?Jag och dottern åt en till efterrätt i em,helt supergod!!!

Förlåt att jag dröjt med inlägg,men det har varit såååå mycket som fyllt mina dagar.
I dag har jag och dottern hunnit med en dag på stan och inhandlat lite kläder till pojkarna och givetvis bebis kläder som fick följa med hem,det är ju så roligt att köpa dom kläderna.
Det blev lunch på stan och en sväng in på Village och där var det riktigt med vår färger,så fint!!Det fick följa med hem lite småsaker.

I går följde jag med sonen och hans klass på skridskoutflykt sedan prommis med hunden och hämta upp sonen som jag då lämnat för lunch i skolan.
Mer ute blev det på kvällskvisten och sonen hade kompis så gissa att jag var trött i går kväll??Jag hade varit ute i timmar i det fina vädret och det var helt underbart.

Dottern och barnbarnet fick äta middag med oss då hennes karl jobbade i Umeå sedan tog vi oss en kvällsprommis med Cleo nu ska vi se Mot alla odds på tv och dö i soffan,jag är helt over and out.

Bjuder på nyheter på badrumssidan där bilderna kommer från b.la.tv 4.Kaklet är fotkakel,lite fräckt är det allt....


Många kramar och mys kvällen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: