Norrskensnjutning

Mildare

Kategori: Allmänt

Kylan har mildrats,tack och lov.
I går em.slängde jag och sonen ihop en banankaka till eldens sprak.En kompis fick följa med hem efter skolan och snacka om att det blev leka av både inne och ute.Idag stog skrillor på schemat.

Village har fått in vårnyheter i butiken och tulpaner är det högtryck på,det ska jag inhandla till helghandlingen im,åh...vad jag längtar,det är så fint med tulpaner.

Nu ska jag luncha och ta mej en kaffekopp,skriver nog ett inlägg till senare,sedan hämta sonen från skolan och då blir det bak i stugan minsann.......

Kram på er,ut och ta er en promenad!!

Kommentarer

  • Marias Hörna - Njut av Livet ♥ säger:

    Härligt med bak i stugan. Ja nu är det mildare...fast här är ganska så kyligt i vinden.

    Ha de så gott från Maria

    2012-02-08 | 15:50:57
    Bloggadress: http://mariashrna.blogspot.com/
  • Maria säger:

    Låter smaskigt med banankaka .

    Visst är det skönt med varmare väder . Vi har bara - 12 grader nu .

    Tulpaner köper jag nästan varje vecka . Det är så fina .

    Kram ♥

    2012-02-08 | 18:02:29
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: