Norrskensnjutning

Längtan.......

Kategori: Allmänt

Nya Sköna Hem har landat i min brevlåda,tyvärr hann jag inte läsa den igår,men ikväll så.......
Jag har prenumererat på den tidningen i år och dar och gillar den vekligen.Den har blivit omgjord på senare tid och det tyckte jag blev till det sämre faktiskt.Får se om den ska fortsätta få komma i min låda,hrm.....

Snygga inspirerande bilder därifrån.

Snöat har det gjort och jag har hunnit med skottning,promenad och givetvis lämnat av killen i skolan.På Fredag har dom lovdag och vi har planerat in sovmorgon,nu vet ju hur det brukar sluta,alla vaknar tidigare än tuppen.....
Nåväl,då har vi ju ingen tid att passa i alla fall.

Idag ska jag och fylla på kylskåpet hos dottern för dom kommer hem senare ikväll från Thailand,oj...vad vi längtar efter dom,det kommer att kännas skönt då dom landat på Svensk mark.Pussa på barnbarnet im. och höra berättelser från semestern och titta på bilder,hela dagen....ha...ha....

Nu ska jag ta mig en kaffekopp till och sedan ut på "mission"-ha en fin dag!

Kommentarer

  • mickis säger:

    Åhhh thailand.... Förstår att ni längtat efter dem :-)



    Ha en mysig skönahem kväll ♥

    Kram ♥

    2012-02-15 | 19:04:45
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: