Norrskensnjutning

Kärlek

Kategori: Allmänt

Snart är det Alla hjärtans dag och vi ska strö lite extra kärlek och omtanke runt omkring oss.Det behövs inte så mycket av det lilla extra för att man ska bli glad.Ett telefonsamtal,en middag,en bukett,choklad,ett litet gossedjur,ja...en omtanke på att det är en dag för att vara lite hjärtansfull.(det ska man ju alltid vara,men....)

Härliga tips finns hos Lagerhaus som har det där "lilla"extra och givetvis Village,tycker att muggarna är sååå söta.

Idag har vi sol och det är gnistrande vitt ute och graderna är mildare,mannen kommer hem och det blir senare en slötittar kväll i soffan då det är många program att titta på,och ladda inför helgen,så mysigt!

Kroppsligt kan jag väl säga att jag lever men gårdagen tar ut sin rätt i vanlig ordning,helst skulle jag vilja ta en PN och ligga i solen,skulle det ha varit sommar hade det ju varit en bra kombination.
Molvärk gör en så trött och nedstämd och mina andra rygg och nackskador finns ju oxå där,hujeda mej,längtar faktiskt tills kvällen redan nu.

Nä,nu ska jag ta på mig ett ansikte och bege mej ut och handla,voffsingen behöver oxå en prommis,det blir en kort sådan hon får en längre ikväll.
Ha en underbar dag- ni fina!!

Kommentarer

  • mickis säger:

    Alla hjärtans dag.. Ja det är det snart... Det jag inte gillar är att det är köpmännens marknad.. Men lite extra omtanke till nära & kära tycker jag man kan passapå att ge den dagen & även andra dagar :-)



    Ta du en lugn dag, det är jobbigt med värk :-)

    Kram

    2012-02-09 | 12:23:22
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Mycket annat och lite betong säger:

    Ja, nu blir det snart många hjärtan! Hjärtmuggarna var jättesöta!



    Hälsningar Agneta

    2012-02-09 | 18:06:43
    Bloggadress: http://blandadbetong.blogspot.com

Kommentera inlägget här: