Norrskensnjutning

Hola!!!!

Kategori: Allmänt

Kaffe med dopp.Bild lånad från Anna-Karin Sten([email protected])Tack för lånet av den fina bilden!!


Hola!
Back in Sweden......

Behöver jag berätta att vi har haft det underbart? Ätit gott,druckit gott,promenerat miltals och tittat,shoppat,bussturer,ökenpromenad i sandstorm,badat i hav och bassäng,träffat underbara människor och bara mått bra.
Solat har vi gjort i ca två dagar som var kanon,två dagar hade vi regn och blåst och de andra dagarna halvers med vädret.Spanjorerna sa att denna vinter(som dom har nu)har inte varit så kall och blåsig på flera år.(Typiskt när vi for ner,ha...ha..)
Men visst är det väl skönt när man bara är i kropp och själ?Största funderingen är VAR  man ska äta...
Min kropp har mått sååååå bra,eftersom nivåskillnaderna är många i San Agustin och i övrig på Gran Canaria så tog det på mina knän men annars så har jag mått som en prinsessa.

Härhemma har ju kylan tagit grepp om oss och i kaminen eldas det för fullt,jag är glad att vi har en kamin att få upp värme i när det är vargavinter.

Vi har laddat upp bilder på datorn som ni skulle få se men jag hittade inte dom så det blir en annan dag.

Nu kaffe och vedhämtning.

Kommentarer

  • mickis säger:

    Skönt att du fått må så bra under veckan :-9

    Jag tycker det värsta för kroppen blir den tvära omkastningen som hemresan innebär.. Det brukar ta mig flera dagar att anpassa mig till vinterklimat igen & de dagarna är värken hemsk...



    Hoppas du får en bra start på veckan :-)

    Kram

    2012-02-06 | 13:56:50
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Maria säger:

    Välkommen hem !

    Förstår att ni har haft det skönt .

    Vi som har denna kroniska värk skulle kanske bo i värmen på vintern ......

    Nu är det kallt , vi har - 31,5 just nu .

    Spännande att få se bilder från resan .

    Kram ♥

    2012-02-06 | 14:08:16
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • Anna-Karin säger:

    Hej du får gärna låna min bild men jag uppskattar att du frågar före samt uppger mig som fotograf när du publicerar bilden.

    2012-02-22 | 18:34:56
    Bloggadress: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: