Norrskensnjutning

Laddar

Kategori: Allmänt

Än går det att ha ljusen tänd,ljusstakar i fattigmanssilver,det blir ett så snyggt sken från lyktorna.
Sitter och laddar för promenaden det är lite kallare idag man blir fort bortskämd av det mildare vädret.Har inte mått så bra i några dagar är enormt trött och yr,illamående(inte gravid......nej,nej)det kan komma från nacken jag får så med jämna mellanrum och det är inte kul.Ska till läkaren i veckan och då ska jag även kolla min sköldkörtel som producerar för lågt.
Hjälpte till igår hos dottern med mer småfixande så snart ska jag börja tvätta upp lillemans sängkläder och filtar från då han var bebis,tiden går fort och snart har vi en femåring.Men jag tycker det är skönt då dom kan klara sig mer själv med påklädning,äta,leka och hjälpa till.Igår sa han att nu längtade han till sommaren och att cykla-det är hans stora sommarpassion och givetvis bada på hammen,och visst kan jag hålla med att nu hägrar sommaren men den finns därframme-tack och lov,nu prommis- så ha en skön dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: