Norrskensnjutning

I mörkret syns stjärnorna

Kategori: Allmänt

Det är mysigt med stjärnor, att titta upp i himlen och se alla stjärntecken, det är mäktigt.
I går kväll då jag var på hundpromenad så såg jag en stjärna falla...wow...
då får man önska! oj, vad jag önskade!!

Vi har avnjutit en god Lördagsmiddag med att glas rött till.
Dom stora barnen är på sina håll och lilleman spelar spel innan läggdax.Sedan blir det att avnjuta resten av kvällen
med min man.

Snart närmar sig julen och allt vad det innebär,pyntning,bakning,matlagning,julklappsbestyr och STRESS!!!!!!!!
hur man än vänder och vrider sig blir det ofta stress, som inte alls är bra för mig med rygg och nackskador.Men det positiva är -jag har lärt mig att prioritera.Bra va?

Ha en "nice" lörda, kram Ulrika.

Kommentarer

  • Emilia säger:

    det är jul snart! sjukt vad tiden går. Daniel är och köper rollar, vi ska måla klart det sista och slänga ut saker i förrådet, hoppas någon snor det för daniel orkar inte sälja :P haha! ändå så fula saker. visst rymmer alex inget bord i hans rum? vi har också svarta hyllor. Du kan svara nedanför det här.

    2009-11-15 | 11:50:26
  • Mami säger:

    Gokväll...Er har man inte hunnit se idag,han vet inte

    men han har ju gode trångt redan i rummet.Hoppas filmen var bra?Hann ni måla klart?

    Hörs im.natti natti.Kram.

    2009-11-15 | 21:47:52

Kommentera inlägget här: