Norrskensnjutning

Färg,tapeter,helg & hundklippning

Kategori: Allmänt

Hej Söndag!
Vi har haft en underbar helg med lugn och ro,pysslande,matlagning,barn & barnbarnsbesök,middagsbjudning,Gladiatorerna,film,utevistelse,stan besök.Vi känner att vi har fått lite av allt,underbart.
Nu är helgen slut och även jag,ha...ha.. i kroppen för jag har äntligen klippt Cleo,duschat henne och klippt klorna,pust vad jobbigt för lilla mig men hon bara myser och är superduktig då jag håller på och nu är det gjort,yippieeee!!!!!!

Idag har mannen och jag stått med matlagning i flera timmar för att han ska få matsäck med sig till jobbet.Själv provade jag en ny maträtt på fläskfile och det blev en riktigt god middag.

Tur som var att vi började att prata om skolan idag så jag gick in på nätet för att kolla när dom egentligen börjar och mycket riktigt så började inte v.t.förrens på Tisdag.Det var skönt att vi inte hann fara dit i morgonbitti och stå där med långa näsor.Vi tar nog en liten sovmorgon då,nice.......

Nu ska jag vila kroppen på spikmattan och känna värmen sprida sig ända ut i tårna och i fingrarna.

Eftersom jag är i rustar tagen så får ni lite tapet och färg bilder från bla.Midbec och Borås tapeter.Ett litet axplock,det finns ju en del att välja på.Är nu sugna att se vad för färg vi har i det nya rummet?Vilken färg tror ni det blev?(inte lila,fniss...)

Skön kväll på er :)

Kommentarer

  • mickis säger:

    Här är det oxå skola först på tisdag :-) Tur att ni kollade upp det :-)



    Vad mysigt du & Cleo haft det.. njutbara stunder...



    blev det inte lila... men vad blev det då... rosa?



    Ha en godnatt!

    Kram

    2012-01-08 | 23:38:04
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Maria säger:

    Vad duktig du är som klippt Cleo . Men visst är det jobbigt när ens kropp inte är i form . Det tar på krafterna. Jag har klippt Ludde några ggr men det är så bekvämt att lämna honom till frissan . Han är så tjorvig när jag klipper honom , står inte still . Men frissan säger att det går så bra . Då skärper han sig .

    Visst är jag nyfiken på tapetval . Jag är nyfiken hur det ser ut hemma hos dig också ;)

    Låter som du haft en bra helg .

    Tur att du kollade när skolan börjar .

    Kram ♥

    2012-01-09 | 00:06:39
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: