Norrskensnjutning

2012-mitt blir lila!

Kategori: Allmänt

God fortsättning!!

Vi har nyligen kommit in från den eländigt tunga snön som vi har skottat.Cleo fick sin promenad och tur att vi gillar att vara ute för det blev en lång stund i vinterlandet för oss.
Nu snart ska vi börja röja undan lite jul,det ska bli såå skönt och det kliar igen i fingrarna på att få ändra färg inne.
Mycket snyggt finns hos Stil,inredning & design där bilderna kommer ifrån.Lila....det gillar jag......skulle behöva på stan en sväng men orka i detta väder,nope!!

Eld i spisen,sonen bänkad vid tv.n,Cleo snusande bredvid,snöyra ute,mannen på jobbet,mysigt ändå i det lilla,kram på er!

Kommentarer

  • Marias Hörna - Njut av Livet ♥ säger:

    Lila det låter spännande. Tyvärr så skär det sig nog här hemma...fast ett litet hörn kanske. Har ni snö...avis blir jag. Här är minsann barmark och lite vår i luften.

    God fortsättning på dig också. Kram Maria ♥

    2012-01-02 | 14:57:45
    Bloggadress: http://mariashrna.blogspot.com/
  • mickis säger:

    Lila är väldigt snyggt :-)



    Det är väldigt kul att plocka fram julgrejerna men ännu roligare att plocka bort & det blir så rent & fräsch på ngt sätt & man vet att våren närmar sig... :-)



    ha en go kväll!

    Kram

    2012-01-02 | 22:05:23
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Maria säger:

    Här snöar det för fullt nu . Maken är ute och skottar , tur han har snöslungan .

    Lila är snyggt . Jag brukar ha lite lila i vardagsrummet som accentfärg . Lyktor , kuddar ,filt ,duk . Men jag har ännu kvar det röda , ska nog börja plocka bort det snart .

    Jag får ingen ordning på dygnet , vaken på nätterna och sover länge . Sitter ännu i morgonrocken kl .12 ;)

    Kram ♥

    2012-01-03 | 11:54:40
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: