Norrskensnjutning

Ögongodis från Åhlens

Kategori: Allmänt

Hej Torsdag!
Hoppas att ni mår bra idag fina bloggisar??
Jag har sagt det förrut och säger det igen-Jag saknar Åhlens!!!!!!!!
Det är så mycket ögongodis där som tilltalar mig,se bara på ett axplock av bilderna som jag fastnat för.Come to mama....

Gå in på Åhlens sidan om du vill bli inspirerad eller vill veta priser.

Just nu är det uppehåll i staden, nyss öste det ner,så har det nu hållit på i veckor.
I uppehållet hann jag ta en prommis med Cleo hann bara stänga dörren så kom ösregnet.
Idag har jag inte gjort många knop.medvetet val,ska jag tillägga.Mådde inte så bra igår och med illamående som kan få en riktigt ur balans.
Därför är det "soft"dag idag som gäller förutom allt som "måste" göras.
Snart slutar sonen skolan för idag,och han oxå längtar efter pappa som kommer hem sen i em.

Sköt om er,kramizar från mig:)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Det finns mycket fina inredningsgrejer på Åhlens . Jag var där när vi var i Luleå i helgen . Höll i den tvålpumpen på bilden . Men köpte inte .Såg ett jättefint diskställ i lantlig stil som jag gillade men blev för snål .

    Kram ♥

    2011-09-22 | 17:54:11
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: