Norrskensnjutning

Husesyn

Kategori: Allmänt




God fm.
Jag bara älskar att gå husesyn så när någon kommer till oss som inte varit här,får gärna gå husesyn.Det är så kul att se andras hem hur dom har det och kanske snappa upp lite ideer.
Bilderna idag visar ett boene i en svart lada och hur dom har det inne.
Att dom tycker om svart går inte att ta miste på,kanske just därför dom valde ett orange kök.
Taklampan hade dom gjort själv av koppar rör,vilken smart tanke,passar säkert in i den takhöjden!
Lånade bilder från Sköna Hem.

Och sedär -där kom regnet oxå,jag vaknade av att det öste ner redan inatt och gör så fortfarande,sonen är hemma idag med astma,inte alls bra med detta råväder,längtar faktiskt till varmare breddgrader.

Nu ska jag börja röja undan lite här hemma,hoppas att du får en fin dag!Kram på er.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jag trodde först det var hemma hos dig . Jag tänkte men oj det ser ju ut som i en inredningstidning .

    Blir nyfiken hur det ser ut hos dig .

    Här regnar det också hela tiden igen. Trist !

    Kram ♥

    2011-09-20 | 18:28:14
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: