Norrskensnjutning

Village

Kategori: Allmänt

Village har ju öppnat butik i staden.En väldigt mysig och genomtänkt affär med inredning av alla de slag.Givetvis har jag hunnit dit och inhandla lite smått och gott.Bilderna ovanför är därifrån.

Veckorna rullar verkligen på allt för fort.Idag har jag gjort alldeles för mycket än vad jag borde göra.Det blir ju så ibland och givetvis får jag betala det imorgon.

Jag är så glad att ni tittar in på min blogg jag har än inte fått fixat e-posten så att ni vet att jag inte kan kommentera eller skriva tillbaks till er.

Nu snart ska jag och Ph.och hämta barnbarnet från dagis och han ska vara med oss tills hans föräldrar kommer hem,många pussar lär det bli.

Troligtvis lär det bli att dom bjuds på middag och senare ikväll ska jag och Ph.mysa i soffan,dricka the och se Arga snickaren,oj....vad jag längtar!!

Kram på er!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Kul med ny inredningsbutik. Det blir det aldrig för många av .

    I går skulle jag gå till en av våra få inredningsbutiker , hade ett presentkort som jag ej utnyttjat . När jag kom dit var det bara café ,ingen inredning ...... Jag visste inte att dom slutat med det .Trist .

    Kram ♥

    2011-10-06 | 18:06:02
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    åhhh vad mysigt att hämta barnbarnet på dagis :-) "livets efterrätt"

    Hoppas ni får en mysig eftermiddag & en kul stund med livscoachen arga snickaren ;-)

    Kram

    2011-10-10 | 14:04:09
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: