Norrskensnjutning

Lyxkryssning

Kategori: Allmänt



Seabourn Spirit,litet men lyxigt koncept.
Silver Spirit,har ett unikt koncept där du som resenär har möjlighet att starta och avsluta en kryssning i valfri hamn.

Jag skriver om lyxkryssningar,meeeeen....jag har alltid sagt att om jag vinner en lyxkryssning så skulle jag sälja den direkt,det är ingenting för mig att fara på kryssningar.
Mycket grundar sig nog i Titanic och andra katastrofer och att man är så hjälplös ute på böljan den blå.Men det finns ju dom som älskar detta liv....

Vad sägs om en kryssning med Amarez Quest.
Man åker från Athen i Grekland,till Singapore via Suezkanalen och det är någonting av det lyxigaste du kan göra i kryssningsväg.Ja,vackra båtar är det i alla fall!

Priser mm.hittar du på allt om resor,Aftonbladet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: