Norrskensnjutning

Höstfint ute

Kategori: Allmänt

Hej fina ni!
Har ni hunnit med att göra höst ute? Vi har hållt på i tre helger med att fixa bort ute,hämta och stapla ved,kratta,plantera ljung och kål och satt lite granris här och där och det verkar aldrig ta slut.
Eller nu sa jag till min man att nu......nästa helg då blir det att göra annat.Alla helger har varit underbara att vara ute i vackervädret och dona på men nu blev jag less i Söndags,vi avslutade dagen med att grilla ute i gasolgrillen en sista gång nu för hösten/vintern.Mumma.....
I dag flyger löven av våra pilträd,tack och lov, men ändå mer att ta upp.Vi köpte faktiskt en lövblås/sug och den fungerade tillfredställande,att kratta är ju inte alls bra för mig med nack och ryggskador.Har känningar av det och av det kalla och blåsiga vädret som är idag.

I em.börjar Ph.på innebandy,det är så många -05 or så dom är indelade i två lag,och som han längtar.Klubban är inköpt och så även speciella glasögon som det tagits beslut om att man måste ha på sig.

Dom underbara bilderna har jag lånat från Allt om trädgård.Visst var hjärtat fint?

Nu kaffe........

Kramizar till er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: