Norrskensnjutning

Vilken matkasse ska jag välja??

Kategori: Allmänt



Jag är så sugen att prova på matkassarna som nu ligger i tiden.Tänk vad skönt att slippa tänka på vad man man ska äta idag.
Jag,som många andra fastnar i falukorvs och köttfärsträsket lätt om veckorna.Nu var det oxå prova på pris på Linas matkasse,den får man hem till dörren medans Ica,Coops kassar får man hämta färrdigpackade i affären här i stan.
Åhh,vad ska jag välja?kommer maten att ätas av junior?Har någon av er provat? i så fall vilken matkasse?

Sedan så har vi hunnit tjuvsmaka på lussebullar,en favorit hos minstingen.Jag håller med-det är såå gott med lusselelle!!!

Njut av dagen!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vet inte om det finns här dessa matkassar.

    Jag är dålig på att planera maten för flera dagar .

    Det blir att man äter det "gamla vanliga".

    Lussebullar är gott .

    Kram ♥

    2011-11-15 | 20:47:56
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    har aldrig testat de där matkassarna faktiskt... undrar om de ens är prisvärda.... Men det kanske man skulle göra vid tillfälle...



    Lussebullar... mums!



    Ha en gokväll!

    Kram

    2011-11-16 | 22:49:14
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: