Norrskensnjutning

Tintin style & mat

Kategori: Allmänt

Hej fina ni!
Jag har hittat de mest underbaraste kulor till granen,suck...så fina.
Är det något som jag älskar att ha i granen eller som prydnad under julen så är det fina julgranskulor.Dom här vita kommer från Tintinstyle.Jättesöta med sina budskap....Vill ha........

Till design älskaren kanske dom färgglada Pantone kulorna passar bra i år?alldeles nya-gillar dom härliga färgerna,skulle nog ha svårt att välja färg.

Idag är det Torsdag-igen,skulle jag vilja säga men dagen då oxå min man kommer hem efter 11 dagars jobbande.Det känns bra att vi hann träffas under förra helgen så blev dagarna lite kortare.
Vi ska bara mysa på och göra det mest nödvändiga för vi är båda två sliten och trött,och Ph.vill vara med pappa sin.Troligtvis ska vi göra en hemmagjord plankstek med älgfile på Lördag,mums, och alla barnen ska få komma på Tacos på Fredag!Bordet fullt som det brukar om Fredagar,hi..hi...

Må gott bloggisar & om jag är dålig på att uppdatera under helgen får ni ha en underbar helg!Kramizar!!!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jag gillar mest röda julgranskulor . Men visst var dom snygga dom vita med text . Det finns ju t.o.m pastellfärgade och vita julgranar och i en sån passar det bra med dom färgade .

    Ha en fin myshelg med familjen !

    Kram ♥

    2011-11-17 | 18:37:32
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: