Norrskensnjutning

Maria Montazami design

Kategori: Allmänt

Hej ni fina!
Hoppas att ni har det bra på mittiveckan dagen?
Min natt har verkligen varit usel,utöver vanligt,alldeles för lite sömn och då jag väl har somnat har jag vaknat efter en stund och drömt helt sjuka drömmar.
Till råga på allt vaknar min son 06.15 och hade ont i halsen,tur somnade vi om en stund senare.Det blir en väldigt seg dag!!
Har dessutom mycket på tapeten att fixa inför vår middagsbjudning på Fredag......

Jag har alltid älskat att bjuda hem folk och duka fint,men det blir längre mellan gångerna för orken är inte vad den borde vara.(älskar det fortfarande.ds.)
Nu när min man jobbar borta om veckorna så är det upp till mig att allt rullar på,det tär på dom små krafterna jag har,men man får prioritera.

En kvinna med många järn i elden är Maria Montazami.Hon har designat ett hundhalsband,koppel till våra fyrbenta hjärtan.
Men smakar det så kostar det!!
Kolla in den gulsvarta bilen i bakgrunden,helläcker........
Saknade förresten tofsarna på kopplet,kanske blir det opraktiskt?

Deras hund är ju urgullig......

Njut av dagen och kram på er!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    För mig blir det också festligt på fredag . Men jag behöver inte ordna det själv. Vi är bjuden på 50-års fest.

    Känner igen det där med att man måste prioritera för att få ihop det i vardagen .

    Kram ♥

    2011-11-02 | 19:16:28
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: