Norrskensnjutning

Helgen som varit-var en hemlis!

Kategori: Allmänt

Har ni några julkänslor??Hos oss föll det stora "lapphandskar"till snöflingor i em.
Nu ska jag berätta om mina hemliga förberedelser som varit i helgen.Vi(läs jag) har planerat en hemlig fest för svärfar som fyllde halvjämt.Han hade önskat sig en fest men som alltid är ju det någon som ska ta tag i saken,så jag gjorde det.
Gissa om det har varit tufft för alla inbjudna att inte försäga sin hemlighet och för oss som planerat allt,men vi lyckades......han blev väldigt överraskad o glad!!!

Vi hade bokat Skeppet med buffe,bowling,äventyrsgolf mm.vi sjöng och umgicks vänner och bekanta,superlyckat.

Meeeen jag är sliten,det är inte bara att styra upp en fest,men roligt.
Idag har jag inte orkat halv sju och så får det vara-idag-sedan har jag inte tid mer,hi..hi..

Nu ska jag skjutsa hem stora sonen och ta reda på minisonen som pysslar med glitter-ve och fasa,hela huset blänker!!!

Så nu hurry up!!!

Kram på er.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vad roligt ni har haft i helgen . Svärfar blev säkert glad över festen .

    Skeppet vet jag vad det är . Där är ju så fint med golf och bowling . Vi har ätit där många gånger när vi hade husvagnsplats i Havsbadet .

    Kram ♥

    2011-11-28 | 19:20:14
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: