Norrskensnjutning

Tjuvkik på andras boende

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsare!!
Jag vill börja med att tacka för alla fina kommentarer om min blogg,det värmer ska ni veta!

Alltid då jag kommer in hos någon som jag inte varit hos,så vill jag alltid gå husesyn.Jag bara älskar att se hur andra bor.Oftast kan man läsa av mycket om personen genom att utifrån titta vad dom har i fönstret,och det är alltid kul att se hur andra bor och vad dom har för stil och smak.Givetvis gäller samma hos mig,bara att kika runt!

Bilderna idag har jag lånat från Sköna hem,där man får en liten tjuvkik in i hur andra bor.
Bilden med träpelarna och högt till tak kommer från Martha Stewarts sida,snacka om "space"dom som bor där!!
Mitt drömboende har jag ännu inte bott i och kommer nog inte heller att göra det,men drömma är bra!!

Ha en underbar Onsdagskväll på er kära läsare!

Kommentarer

  • Anki säger:

    varsågod =) Tänkte lite gratis prylar e ju aldrig fel ;)

    Ja Robin vart stormförtjust i honom och surrar bara om han nu....Som jag berättade åt Nicke igår så har inte Robin så mkt kompisar och blir utstött mkt på dagis så han tyckte det var jätte kul...



    Hoppas ni har en bra dag trots det taskiga vädret.

    2011-05-19 | 11:44:55
    Bloggadress: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: