Norrskensnjutning

Inne fast ute känlsa

Kategori: Allmänt



En riktig önskedröm att få ha en pergola eller ett lusthus,växthus,glashus,uterum.
Tänk vad praktiskt att kunna krypa in i en kall,fuktig sommarkväll en tidig vår eller en sen höstkväll,att kunna känna sig ute fast man är inne eller under tak.
Ett extra rum till utanför huset för kalaset,festen eller den stora familjen,oj,vad praktiskt.Eller bara byta miljö och mysa i med en god kaffe eller the kopp så där på morgonkvisten innan solen börjat att värma.

Suck,jag lägger det till min önskelista!

Nu ska jag fortsätta se den nya serien på 4.an och drömma mig bort till mitt drömland-Hawaii.Aloha!!!

Kommentarer

  • Emilia (Mamma till Elian) säger:

    Himla tjusigt! Såg toa inredningarna också. Längtar tills Ikea! :)

    Du får följa om du vill. Vi ska ha släp!

    2011-05-20 | 23:29:44
    Bloggadress: http://missmilly.blogg.se/
  • Mami säger:

    Okej,det var snällt!!!Kram :)

    2011-05-21 | 14:23:54

Kommentera inlägget här: