Norrskensnjutning

Michael Buble & Pyssel på 4.e Advent

Kategori: Allmänt

Tänkte ge er lite pysseltips så här på 4 e Advent.Det här med att slå in klapparna fint är ju faktiskt stor del av nöjet tycker jag,visst är det väl roligt att få ett extra fint paket?
Japanerna slår in sina paket så att det speglar personen som ska få det och innehållet,ja...där ligger man verkligen i lä.
Jag gillar att göra julpaketen lite extra mysiga och idag blir det mer paketinslagning för mig.

Annat pyssel är ju att frysa islyktor(om ni nu har minusgrader...hi..hii)dom är fina att tända då mörkret faller.Många julklappar kan man ju göra själv och ge bort,teer,ljus,kakor,kryddor etc.och sätta i en fin glasburk,plåtburk.Faktiskt uppskattat att ta med istället för en blomma eller vinflaska om man är bortbjuden.
Grenen som är fastgjuten och sprayad i vitt är ett fint pyssel.Dom gamla formarna får vara ljushållare,och detaljer.En dekorerad julhyacint är inte heller helt fel.

Just ja,gillar ni julmusik?....tänkte väl det,ett julmusikstips är Michael Buble,han har en härlig röst då han sjunger sin julmusik,gamla klassiker med en toutch av gammaldaxjulmusik det gillar jag!


Ha en supermysig 4.e Advent.Ps!Här snöar det!Lånade bilder...

Kram fina bloggläsare:)

Kommentarer

  • mickis säger:

    Låter som ett perfekt sätt att tillbringa 4e advent :-)

    Jag ska nog ta & leta upp den musiken & lyssna :-)



    Ha en fin kväll!

    Kram

    2011-12-18 | 13:43:09
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Marias Hörna - Njut av Livet ♥ säger:

    Tittar in och önskar dig en fin 4'e advent samt en fin julvecka. Här har nu också kommit snö..:)

    Många vinterkramar från Maria ♥

    2011-12-18 | 16:16:49
    Bloggadress: http://mariashrna.blogspot.com/
  • Maria säger:

    Så där vackra paket brukar jag inte göra . Det blir vanliga tomtepapper med snören runt om .

    Kram ♥

    2011-12-18 | 19:43:54
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: