Norrskensnjutning

Jul=fest,hjärtan,lussetåg,godsaker,familj!

Kategori: Allmänt

Hjärtan hör julen till,för mig i alla fall.Jag bara älskar dom.Men jag vill att dom ska se ut på ett visst sätt oxå,ser ni hjärtanen på näst sista bilden?dom vita som hänger på väggen,jag har ett sånt i hallen och det är så fint.
Mycke annat kul än att baka med formar är ju att hänga dom lite varstans som prydnad,som på burkarna i ett sött band,eller i grenar-som på bilden är frostade,fint.

Förresten så var julfesten så mysig,med tjejerna(ovanligt?) som var lucia och lyste upp,tomtar,tomtenissar,pepparkakor, men inga gossar,& med sjönsjungande sång.Fikat tog slut,som det ska,ändå hade vi massor med gott med oss,vad vi gottar oss!!

Nu blir det promenad och sedan apoteket ska köpa något åt dottern(åksjukeband hjälper på en del) som mår illa,hon har provat allt och har först till veckan tid hos barnmorskan.Yes-hon är gravid,och vi blir än en gång mormor och morfar!!Söta E.var med oss igår på julfesten iklädd pepparkaksdräkt och så söt så man kunnat äta upp honom,hi..hi....

Dom fina bilderna kommer från Living and room.

TACK söta,söta ni som besöker bloggen,det är såååå roligt och ni gör min dag!!!!Kramizar på er!!! <3

Kommentarer

  • mickis säger:

    Å GRATTIS till dottern & till er :-)

    Hoppas illamåendet går över. Åksjuketabletter kan man väl oxå ta eller? Jag minns att jag var illamående i flera månader med sonen.. usch :-(



    Vilket härligt luciafirande :-)

    jag håller med, hjärtan är fina :-)



    Ha en härlig onsdag!

    Kram

    2011-12-07 | 12:13:51
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Maria säger:

    Vad kul att få ett till barnbarn .

    Inte kul för blivande mamman att må illa . Usch , det minns jag .

    Ett sånt stort trähjärta har jag också , har hängt upp det på dotterns vägg .Jag älskar hjärtan , även när det inte är jul . Har massor , faller alltid för hjärtan ♥♥

    Kram ♥

    2011-12-07 | 19:42:32
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: