Norrskensnjutning

Bo Bedre som Danskarna

Kategori: Allmänt

Hej underbaringar!

Här är det plus grader och halkigt så man kan åka skridskor,det blåser och är mörkt och julen känns långt borta.
Bilder kan lätta upp,här är många fina bilder med ljus,högt till tak,stilrent och enkelt, och mycket med ögongodis.Danskarna har stil i inredning,dessa hemreportage från två boenden kommer från Bo Bedre.

Lilleman vill låna datorn så jag får skriva ett till inlägg senare.Han har haft astma inatt och får vara hemma och ta det lungt,själv känner jag av att förkylning är på g.Jag ska börja ta hälsokost och kurera mig för julen är ju faktiskt nära nu!!!!Inte vill man vara krasslig då,syns senare!

Kommentarer

  • Gardenhouse säger:

    Ja där skulle jag gärna flytta in! Eller vem vill inte?

    Hoppas astma och förkylningar ger sig av och att snön kommer innan tomten;)

    Kram Sussi

    2011-12-14 | 15:59:34
    Bloggadress: http://gardenhouse.blogg.se/
  • Maria säger:

    Vackra bilder. En sån där korg-gunga som hänger i trädet skulle jag vilja ha .

    Jobbigt med astman . Våran son som nu är 20 är har haft astma sen han var 2 år . Periodvis hade han värre men nu är det när han blir förkyld som det slår till .

    Jag har också fått astma för ca 10 år sen men har nästan inge besvär . Jag tar astmamedicinen och det fungerar . Går bra med hunden också . Men han är ju en "allergivänlig" ras . I början när vi köpte han reagerade både jag och sonen så vi tänkte sälja Ludde men vi klarade inta av att göra det . Och efter ett tag var det som att vi vande oss vid honom .

    Kram ♥

    2011-12-14 | 21:51:22
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • jejje säger:

    krya på dig:)ja ,vilken halka vi fått.



    Vill ut & rida,hästarna har fått nya vinterskor.Få se om jag vågar mig ut imorgon(våran ponny,har stått på ridskola i pite:)kram

    2011-12-14 | 23:01:17
    Bloggadress: http://livetpastorholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här: