Norrskensnjutning

Vacker utedukning

Kategori: Allmänt



Hej alla bloggläsare!

Hoppas att ni har det bra idag?Min minsta son vaknade inatt med en hög feber,vi skulle fara och gratta min syster på hennes fördelsedag,och som han har längtat.Hon har två kissekatter och en djurvän som Ph.är det himmelrike att få träffa dom ulliga djuren.Inte kommer han då ihåg sin allergi,den kommer som ett brev på posten direkt.

I dagens grå mulna höst(känslan,ni vet)väder så vill jag bjuda er på dessa somriga,vackra och mysiga bilder från Hostess with the mostess.Vacker dukning till ett brudpar,en liten bröllopsdukning utomhus.I vacker miljö dessutom.....

Ha en trevlig Onsdag,förra veckans Onsdag bjöd oss på båtväder,soligt,varm och bad inpå sena kvällningen,grillat och goda vänner,den känslan vill jag hellre ha.

Kram!

Kommentarer

  • Mamma Spunk säger:

    Hej Ulle! Inte visste jag att du bloggade!! Kommer att läsa hädanefter. Kram/Cia

    2011-08-10 | 16:31:06
  • Anonym säger:

    Joru,någonstans måste man få utlopp för alla ideer,intressen.....Tack & Välkommen åter!Kram:)

    2011-08-10 | 21:27:57
  • Emilia - Mamma till Elian säger:

    Härliga bilder :)

    2011-08-11 | 10:01:57

Kommentera inlägget här: