Norrskensnjutning

Bosse Rappne Välkommen till mig!

Kategori: Allmänt

Nu har jag verkligen snöat inne på ute...ha...ha...
Jag har såååå många ideer om hur vi ska göra om ute hos oss,man skulle bara ha en tjockare börs,för det kostar.....suck!
Jag skulle vilja bygga ut altanen på baksidan och göra nivåskillnader och sätta upp insynsskydd både på baksidan och framsida.För att inte tala om framsidan med det stampade jordgolvet och lite gles gräsmatta mellan våra stora pilträd, som vi förgäves gjort och sått om flera gånger,men jag har planer....sickan har en plan.....vi får väl se om den går att plantera i min mans huvud,men han vet ungefär vad jag vill göra,så det är bara att komma till skott...(guud vad jag var rolig då....)!!

Sedan tänkte jag att Bosse Rappne gärna får komma till mig i Piteå på besök och GÄRNA hjälpa till i trädgårdsprojektet.

Alla underbara bilder kommer från just Hemma kanalen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: